DKMK jedan od 15 sudionika programa Civil Society Empowerment

U Zagrebu se u hotelu Dubrovnik, 11. svibnja 2017. održao seminar Civil Society Empowerment Programa (CSEP) u kojemu je sudjelovao i DKMK.

Community managerica Djece medija, Nikolina Lednicki predstavljala je DKMK na seminaru čiji se cjelodnevni program temeljio na stvaranju online kampanja koje omogućuju plasiranje alternativnih narativa. Kroz interaktivni program, a uz pomoć voditelja seminara – Wima Kleia, sudionici su razmjenjivali svoja iskustva u stvaranju online kampanja. Sudionici su podijelili priče o vlastitim uspješnim kampanjama, ali i o problemima s kojima su se susretali u stvaranju istih.

Na seminaru su sudjelovali predstavnici ostalih civilnih društava i udruga sa područja Republike Hrvatske. Raspravljalo se o postavljanju ciljeva i željenih skupina u kampanjama koje stvaraju alternativne narative. Jedan od zaključaka seminara je da cilj kampanje bude jasan kako bi ga bilo moguće realizirati. Ako su ciljevi veoma općeniti i nejasni, napravit će se više štete nego koristi u online kampanji. Također, sudionici su zaključili kako je vrlo teško doprijeti do željene publike, stoga se u slučajevima radikalizacije i govora mržnje ciljna skupina mora jasno odrediti. Mnoge kampanje će možda naizgled biti vrlo uspješne i imat će mnogo lajkova, no hoće li poruka doći do pravih ljudi? Nadalje, veoma je važno i kojom se društvenom mrežom koristiti u postavljanju takvih kampanja. Potrebno je poznavati publiku koju se želi targetirati i znati kojim mrežama se ta publika koristi. Sudionici su na sva ta pitanja pokušali odgovoriti zajedno putem svojih iskustava i kroz kampanje na kojima su radili, a razgovaralo se i o raznim idejama te kako efektivno približiti svoje poruke ciljnoj skupini.

Na kraju nas je naš dragi predavač Wim zamolio da opišemo seminar jednom rječju na hrvatskom i na engleskom jeziku.Moja riječ bila je inspirational ili inspirativno, zato što me ovaj seminar podsjetio na mnoge stvari koje u svakodnevnom radu jednostavno preskačem ili zaboravljam. Inspirirao me na to da više razmišljam o kampanjama na kojima radim i o samim ljudima koji su primatelji mojih poruka.

Autorica: Nikolina Lednicki